- Ar teledemos salonai dirba karantino metu?
- Taip, Teledemos salonai dirba laikantis visų rekomendacijų. Svarbūs kontaktai: nemokama klientų informacijos linija 117, salonai, verslas. Susisiekime!
- Galime bendrauti nuotoliniu būdu?
Taip, esame pasiruošę bendrauti nuotoliniu būdu. Susisiekime! Svarbūs kontaktai: nemokama klientų informacijos linija 117, salonai, verslas.
- Ar yra galimybė pasikeisti planą, atnaujinti paslaugų teikimo sutartį?
Taip. Atvykus į saloną galime atnaujinti paslaugų teikimo sutartį ar pakeisti planą. Susisiekus su artimiausiu salonu, salonų darbuotojai dokumentus gali paruošti iš anksto, juos galėsite pasirašyti ir nuotoliniu būdu arba atvykus į saloną.
Išsamiai į visus klausimus apie sutartį ir teikiamas paslaugas atsakyti gali salonų darbuotojai, visų salonų kontaktus rasite čia. Susisiekime!
- Ar yra galimybė užsisakyti el. parašo paslaugą?
Taip, el. parašo paslaugą galima užsisakyti susisiekus su artimiausiu salonu arba atvykus į saloną. Darbuotojams paruošus visus reikalingus dokumentus, SIM kortelę su el. parašu, laikantis visų saugumo rekomendacijų, galėsite atsiimti salone.
Visų salonų kontaktus rasite čia. Susisiekime!
- Esu kito operatoriaus klientas. Ar galiu perkelti savo telefono numerį į Teledemą?
Taip. Teledemos salonai dirba, salonų darbuotojai yra pasiruošę atsakyti į visus klausimus apie teikiamas paslaugas ir sutarties sudarymo eigą šiuo ypatingu metu.
Visų salonų kontaktus rasite čia. Susisiekime!
- Kaip išsinuomoti mobilųjį telefoną?
Teledemos salonai dirba, užsisakyti išsirinktą telefoną galima skambučiu ar el. paštu. Telefoną kartu su paruoštais dokumentais galėsite atsiimti artimiausiame salone arba pristatysime Jums naudojantis kurjerio paslaugomis.
Visų salonų kontaktus rasite čia. Susisiekime!
- Kaip įsigyti mobilųjį telefoną?
Teledemos salonai dirba, esame pasiruošę atsakyti į visus rūpimus klausimus, tad kviečiame susisiekti su artimiausiu salonu. Išsirinktą telefoną kartu su visais reikiamais dokumentais galėsite atsiimti salone arba jį išsiųsime naudojantis kurjerio paslaugomis.Visų salonų kontaktus rasite čia. Susisiekime!
- Kaip galiu gauti informaciją apie Teledemos paslaugas ne salone?
Sprendimai ir visa informacija apie Teledemos paslaugas vienu skambučiu - susisiekime nemokama klientų informacijos linija 117. Telefono numeris skambinant iš kito operatoriaus +37065782117.
- Norėčiau užsisakyti papildomą paslaugą. Ar galiu tai padaryti telefonu?
Taip. Visas mūsų siūlomas papildomas paslaugas galima užsisakyti paskambinus nemokama klientų informacijos linija 117. Susisiekime!
- Kur galėčiau susimokėti už Teledemos suteiktas paslaugas?
Už paslaugas galite mokėti artimiausiame salone arba internetinės bankininkystės sistemose, užpildydami elektroninio pavedimo kvite nurodytus laukelius. Gavėjas: UAB "Teledema", įmonės kodas 135989386, atsiskaitomosios sąskaitos:
AB Lietuvos paštas - LT597180900034467934;
Šiaulių bankas - LT597180900034467934;
AB Swedbank - LT757300010074991346;
AB SEB bankas - LT037044060004893791;
UAB Medicinos bankas -LT597180900034467934;
Nordea Bank Finland Plc Lietuvos skyrius - LT597180900034467934;
UAB MAXIMA LT - LT597180900034467934;
UAB Lietuvos spauda - LT597180900034467934;
Lietuvos Centrinė kredito unija - LT597180900034467934.
Taip pat naudojantis „Viena sąskaita“ bei „Ignitis“ sistemomis.