- DUK apie prefikso keitimą
- Kada planuojamas prefikso 0 diegimas?
Prefikso 0 diegimas vykdomas 3 etapais:
Ar pokyčiai palies visus vartotojus?
• Nuo 2023 m. kovo 1 d. iki 2024 m. vasario 29 d. vykdomi paruošiamieji darbai be jaučiamų pokyčių vartotojams.
• Nuo 2024 m. kovo 1 d. iki 2025 m. vasario 28 d. įjungiamas nacionalinis prefiksas 0, tačiau tarpmiestinis prefiksas 8 dar lieka veiksnus.
• Nuo 2025 m. kovo 1 d. iki 2025 m. gruodžio 1 d. tarpmiestinis prefiksas 8 išjungiamas, vietoje jo naudojamas nacionalinis prefiksas 0 arba tarptautinis Lietuvos kodas +370.Pokyčių visiškai nepajus vartotojai, kurie išsaugodami kontaktų numerius telefonuose naudoja Lietuvai priskirtą tarptautinį kodą +370.
Kaip pasiruošti prefikso pokyčiams?Rekomenduojama pakeisti telefono numeriuose esantį prefikso kodą 8 į +370 bei įsivedant naujus numerius užrašų knygelėje naudoti tarptautinį prefiksą +370.
Kaip teisingai naudoti naują prefiksą?Vietoje 8 reikia naudoti 0 arba tarptautinį šalies kodą +370. Pavyzdžiui, jei senasis numeris buvo 861234567, naujas numeris turėtų būti formuojamas kaip 061234567 arba +37061234567.
Kaip pakeisti numerių prefiksą išmaniajame telefone?Visų telefonų numerių prefiksą išmaniajame telefone galima pakeisti naudojantis specialia programėle Contacts Prefix Fixer. Programėlė kelių mygtukų paspaudimu pakeičia visų telefone esančių kontaktų pradžios skaičius, todėl nereikia kiekvieno numerio keisti atskirai.
Pakeisti numerius programėlės pagalba galima parsisiuntus Contacts Prefix Fixer iš App Store arba Google Play parduotuvių vos keliais žingsniais:
• Atsidarius programėlę, Old prefix skiltyje įrašyti 8, o New prefix skiltyje įrašyti prefiksą +370.
• Spausti mygtuką Change ir suteikti leidimą programėlei pasiekti telefono kontaktus.Atkreipiame dėmesį, kad ši programėlė nesukuria atsarginės numerių kopijos, todėl pasirenkant nustatymus būtina būti atidiems.
Ką daryti, jei pamiršau pakeisti prefiksą?Pamiršus pakeisti prefiksą ir bandant skambinti naudojant senąjį 8, skambutis gali nepavykti. Rekomenduojame kuo greičiau atnaujinti savo kontaktų knygą ir naudoti naująjį prefiksą.
Ar tai paveiks skambučius avarijos atvejais (pvz., 112)?Ne, avariniai numeriai, tokie kaip 112, lieka nepakitę. Galima skambinti šiais numeriais kaip įprastai.
Kur galiu gauti daugiau informacijos apie prefikso keitimą?Daugiau informacijos mielai suteiksime nemokama klientų aptarnavimo linija 117.
- DUK apie eSIM
- Kur įsigyti eSIM?
eSIM įsigyti galite susisiekus nuotoliniu būdu arba atvykus į artimiausią Teledemos saloną. Visų salonų kontaktus rasite čia.
Kiek laiko trunka eSIM aktyvavimas?eSIM aktyvuojasi iškart nuskaičius QR kodą, gautą kartu su instrukcija. eSIM aktyvuoti pavyks tik ją palaikančiuose įrenginiuose. Naujausią įrangą su eSIM technologija rasite čia.
Kiek eSIM vienu metu galima turėti savo telefone?Daugiau nei 3, tačiau kiekvieno įrenginio atmintis skirtinga, tad rekomenduojame pasitikrinti vartotojo vadovą. Vienu metu prie tinklo gali būti prijungtas vienas telefono numeris į kurį galite peradresuoti kitų, turimų numerių įeinančius skambučius. Daugiau apie eSIM telefone.
Ar tą patį telefono numerį galima perkelti iš vieno telefono į kitą, turintį eSIM technologiją?Taip, galima. Tokiu atveju reikia eSIM senajame telefone deaktyvuoti ir naujajame telefone aktyvuoti iš naujo. Kiekvienas eSIM aktyvavimas (QR kodo nuskaitymas) yra apmokestinamas 4,5 € mokesčiu.
Ar galima pakartotinai naudoti QR kodą skirtinguose įrenginiuose?Pakartotinai naudoti QR kodą galima. Būtina deaktyvuoti eSIM iš įrenginio, kuriame ji buvo aktyvuota. Pakartotinis QR kodo nuskaitymas apmokestinamas 4,5 € mokesčiu.
Kiek kainuoja eSIM?eSIM išdavimo kaina 3 €. QR kodo pakartotinis nuskaitymas (4,50 €) įtraukiamas į einamojo mėnesio sąskaitą už paslaugas.
Ar pakeitus fizinę SIM kortelę į eSIM mano turimos Teledemos paslaugos veiks įprastai?Pakeitus fizinę SIM kortelę į eSIM veiks visos turimos Teledemos paslaugos išskyrus mobilųjį parašą.
Ar įjungus tarptinklinio ryšio paslaugą (angl. roaming) eSIM veiks įprastai?Taip, įjungus tarptinklinio ryšio paslaugą eSIM veiks įprastai.
Ar įsigijus eSIM veiks mobiliojo elektroninio parašo paslauga?Ne, deja Lietuvoje eSIM technologija šios paslaugos nepalaiko.
Kaip pakeisti įprastą SIM kortelę į eSIM?Jeigu telefone ar kitame įrenginyje yra eSIM technologija, pakeisti fizinę kortelę į naująjį sprendimą galima susisiekus nuotoliniu būdu arba atvykus į artimiausią Teledemos saloną.
Ar aktyvavus eSIM telefone ir toliau galima naudoti to pačio numerio fizinę SIM kortelę?Ne, aktyvavus eSIM, fizinė SIM kortelė bus deaktyvuota.
Kaip aktyvuoti eSIM mobiliajame telefone?eSIM aktyvuojama nuskaičius sugeneruotą QR kodą.
iOS operacinę sistemą palaikantiems mobiliesiems telefonamsPrijunkite mobilųjį telefoną prie wi-fi tinklo, aktyvuokite eSIM:
Android operacinę sistemą palaikantiems mobiliesiems telefonams
• „Nustatymai“ (Settings) > „Mobilūs duomenys“ (Mobile data) > „Pridėti duomenų planą“ (Add data plan)
• Atsiradusiame vaizdo kameros lange nuskaitykite žemiau lape esantį QR kodą
• Patvirtinkite eSIM aktyvaciją paspaudę ikoną „Pridėti duomenų planą“ (Add data plan)Prijunkite mobilųjį telefoną prie wi-fi tinklo, aktyvuokite eSIM:
Ką daryti jeigu nepavyksta nuskaityti QR kodo?
• „Nustatymai“ (Settings) > „Ryšiai“ (Connections) > „SIM kortelės tvarkyklė“ (SIM cardmanager), skiltyje eSIM spauskite „Pridėti mobiliojo ryšio planą“ (Add mobile plan) > „Pridėti naudojant QR kodą“ (Add using QR code)
• Atsiradusiame vaizdo kameros lange nuskaitykite žemiau lape esantį QR kodą
• Patvirtinkite eSIM aktyvaciją paspaudę ikoną „Pridėti naują mobilųjį planą“ (Add new mobile plan)Jeigu nepavyksta nuskaityti QR kodo, prašome susisiekti nemokama informacijos linija 117 arba atvykti į artimiausią Teledemos saloną.
Kada reikia pakartotinai nuskaityti QR kodą?Pakartotinai QR kodas nuskaitomas norint eSIM perkelti į kitą įrenginį arba atstačius esamo įrenginio gamyklinius parametrus. QR kodą nuskaityti galima neribotą kiekį kartų prieš tai deaktyvavus jį iš prijungto įrenginio.
Kaip deaktyvuoti eSIM?
iOS operacinę sistemą palaikantiems mobiliesiems telefonamseSIM deaktyvuoti galite pašalinę eSIM duomenų planą:
Android operacinę sistemą palaikantiems mobiliesiems telefonams
• „Nustatymai“ (Settings) > „Mobilūs duomenys“ (Mobile data), skiltyje „Duomenų planai“ (Data plans) spauskite ant plano, kurį norite pašalinti ir pasirinkite „Pašalinti duomenų planą“ (Remove data plan)eSIM deaktyvuoti galite pašalinę eSIM duomenų planą:
Ką daryti jei pamečiau QR kodą?
• „Nustatymai“ (Settings) > „Ryšiai“ (Connections) > „SIM kortelės tvarkyklė“ (SIM card manager), skiltyje eSIM spauskite ant plano, kurį norite pašalinti ir pasirinkite „Pašalinti“ (Remove data plan)Praradus QR kodą prašome susisiekti su artimiausiu Teledemos salonu arba nemokama informacijos linija 117, kad išsiimti turimos eSIM dublikatą.
Ar atstačius telefono gamyklinius parametrus eSIM deaktyvuojasi?Taip. Norint aktyvuoti eSIM iš naujo, reikia nuskaityti turimą QR kodą dar kartą.
Ar sugedus įrenginiui reikės įsigyti naują eSIM?Nedeaktyvavus eSIM iš buvusio įrenginio, pakartotinai nuskaityti QR kodo kitame įrenginyje nepavyks, reikės įsigyti naują eSIM. Tai padaryti galima susisiekus su artimiausiu salonu arba nemokama informacijos linija 117 (skambinant iš užsienio ar kito operatoriaus +37065782117).
- DUK apie išmaniuosius eSIM laikrodžius
- Kas yra eSIM?
eSIM (embedded SIM) – elektroninė SIM kortelė, aprūpinanti išmanųjį įrenginį mobiliuoju ryšiu. Tai sprendimas, leidžiantis viename telefone turėti kelis mobiliojo telefono numerius bei susieti mobilųjį ryšį su kitais, palaikančiais eSIM technologiją, išmaniaisiais įrenginiais: laikrodžiais, planšetėmis etc.
Kur įsigyti eSIM?eSIM įsigyti galite susisiekus nuotoliniu būdu arba atvykus į artimiausią Teledemos saloną. Visų salonų kontaktus rasite čia.
Ar tą patį eSIM numerį galima perkelti iš vieno eSIM laikrodžio į kitą?Taip, galima. Tokiu atveju reikia eSIM senajame laikrodyje deaktyvuoti ir naujajame laikrodyje aktyvuoti iš naujo. Kiekvienas eSIM aktyvavimas (QR kodo nuskaitymas) yra apmokestinamas 4,5 € mokesčiu.
Kiek kainuoja eSIM?eSIM išdavimo kaina 3 €. QR kodo pakartotinis nuskaitymas (4,50 €) įtraukiamas į einamojo mėnesio sąskaitą už paslaugas.
Ar įjungus tarptinklinio ryšio paslaugą (angl. roaming) eSIM laikrodyje veiks įprastai?Ne, siūlomuose eSIM laikrodžių planuose tarptinklinio ryšio paslauga nėra aktyvuota.
Ar eSIM laikrodyje veiks mobiliojo elektroninio parašo paslauga?Ne, deja Lietuvoje eSIM technologija šios paslaugos nepalaiko.
Kaip aktyvuoti/deaktyvuoti eSIM išmaniajame eSIM laikrodyje?eSIM laikrodyje aktyvuojama/deaktyvuojama telefonu per jame esančią išmaniojo laikrodžio programėlę. Atidarius šią aplikaciją telefone, sinchronizuokite telefoną su laikrodžiu ir vadovaukitės instrukcija telefone. Kameros pagalba nuskanuokite unikalų QR kodą, reikalingą eSIM aktyvacijai laikrodyje. Sekite instrukcijas telefone ir aktyvuokite profilį.
Ar galima aktyvuoti eSIM Apple Watch išmaniajame laikrodyje?Ne, deja, Apple išmaniuosiuose laikrodžiuose paslauga „Susietas numeris“ nėra teikiama.
Ką daryti jeigu nepavyksta nuskaityti QR kodo?Jeigu nepavyksta nuskaityti QR kodo, prašome susisiekti nemokama klientų informacijos linija 117 arba atvykti į artimiausią Teledemos saloną.
Ar reikalingas telefonas eSIM laikrodžiui?Telefono reikia, kad aktyvuoti eSIM laikrodį, vėliau išmanusis eSIM laikrodis veiks nepriklausomai nuo telefono visur, kur tik yra mobilusis ryšys. Norint naudotis visomis abiejų įrenginių sąsajų galimybėmis pvz., kalendoriumi, kontaktų sąrašu ar pan., turi būti užtikrintas dažnas įrenginių sinchronizavimasis.
Kuo skiriasi išmanusis eSIM laikrodis nuo įprasto išmaniojo laikrodžio?eSIM laikrodis veikia kaip savarankiškas mobilusis įrenginys su internetu. Juo galite skambinti, atsiliepti į skambučius, siųsti/gauti SMS žinutes, klausytis muzikos be telefono.
Kuo skiriasi Bluetooth ir eSIM išmanieji laikrodžiai?eSIM išmanusis laikrodis yra atskiras mobilusis įrenginys, turintis unikalų laikrodžio numerį, planą laikrodžiui ir nuolat prisijungęs prie tinklo.
Ar galima panaudoti laikrodžio eSIM QR kodą mobiliajame telefone?
Bluetooth laikrodis jungdamasis prie Jūsų telefono per Bluetooth technologiją naudojasi telefono galimybėmis, tad atskirai nuo jo veikti negali. Nutrūkus BT ryšiui, laikrodis tampa paprastu laikrodžiu, gebančiu rodyti tik laiką.Panaudoti laikrodžiui skirto eSIM plano QR kodą įmanoma, tačiau atkreipiame dėmesį, kad eSIM laikrodžių mokėjimo planų kainodara skirta tik išmaniesiems laikrodžiams. Aktyvavus eSIM laikrodžio planą kitame įrenginyje, pvz., telefone, jis papildomai apmokestinamas 10 €/mėn.
Ką daryti pametus QR kodą?Praradus QR kodą prašome susisiekti su artimiausiu Teledemos salonu arba nemokama klientų informacijos linija 117, kad išsiimti turimos eSIM dublikatą.
Ar atstačius eSIM laikrodžio gamyklinius parametrus eSIM deaktyvuojasi?Taip, atstačius gamyklinius įrenginio parametrus, eSIM deaktyvuojama.
Ar sugedus/praradus mobilųjį telefoną, per kurį buvo aktyvuotas eSIM laikrodis, reikės įsigyti naują eSIM?Taip, sugedus telefonui, kurio pagalba buvo aktyvuota išmaniojo laikrodžio eSIM ir, prireikus pakartotinai nuskaityti laikrodžio eSIM QR kodą kitame įrenginyje bei naudotis visais laikrodžio ir telefono sąsajų privalumais, to padaryti nepavyks, reikės įsigyti naują eSIM. Tai padaryti galima susisiekus su artimiausiu salonu arba nemokama informacijos linija 117 (skambinant iš užsienio ar kito operatoriaus +37065782117).
Ar keičiant mobilųjį telefoną į naują veiks eSIM laikrodyje?Taip, tačiau teks deaktyvuoti laikrodžio eSIM ir naujuoju telefonu aktyvuoti ją pakartotinai nuskaitant turimą QR kodą.
Ar sugedus eSIM laikrodžiui reikės įsigyti naują eSIM?Ne, deaktyvuoti eSIM iš sugedusio laikrodžio galite mobiliojo telefono pagalba. Pakartotinai nuskaityti turimą QR kodą kitame eSIM laikrodyje galėsite iš karto po deaktyvacijos iš senojo laikrodžio (to paties telefono pagalba).
Ar galima iš eSIM laikrodžio padaryti skambučių peradresavimą į kitą numerį?Taip, tai padaryti galima. Reikia vadovautis laikrodžio nustatymais.
- DUK apie eSIM paslaugą „Susietas numeris“
- Kas yra eSIM?
eSIM (embedded SIM) – elektroninė SIM kortelė, aprūpinanti išmanųjį įrenginį mobiliuoju ryšiu. Tai sprendimas, leidžiantis viename telefone turėti kelis mobiliojo telefono numerius bei susieti mobilųjį ryšį su kitais, palaikančiais eSIM technologiją, išmaniaisiais įrenginiais: laikrodžiais, planšetėmis etc.
Kaip užsisakyti paslaugą „Susietas numeris“ ?Paslaugą „Susietas numeris“ galite užsisakyti susisiekus nuotoliniu būdu arba atvykus į artimiausią Teledemos saloną. Visų salonų kontaktus rasite čia.
Kiek kainuoja paslauga „Susietas numeris“?Paslaugai „Susietas numeris“ taikomas 5,90 € mėnesinis mokestis. Laikrodžio numeriui suteiktas planas yra nemokamas.
Ar galima atsakyti/priimti skambučius naudojant eSIM laikrodžio numerį?Kai paslauga „Susietas numeris“ yra įjungta, skambučių, naudojantis laikrodžio numeriu, atlikti negalima - visi skambučiai vykdomi per mobiliojo telefono numerį, išskyrus tuos atvejus, kai skambinama į laikrodžio numerį.
Ar eSIM laikrodyje bus matomos SMS žinutės, gautos į mobiliojo telefono numerį?Ne, SMS žinutės, kurias gaunate į mobiliojo telefono numerį, nėra persiunčiamos į eSIM laikrodį.
Ar užsisakius paslaugą „Susietas numeris“ tikrai turėsiu rūpintis tik vienu mokėjimo planu?Taip, susiejus Jūsų telefoną ir eSIM laikrodį, mokėjimo už paslaugas planas naudojamas vienas, nereikia rūpintis kelių įrenginių vartojimo srautais.
Kada tai patogu?„Susietas numeris“ - nepakeičiama paslauga jei dirbate darbą, kuriame dažnai prireikia laisvų rankų, sportuojate ar mėgstate aktyviai leisti laisvalaikį. Užsisakę šią paslaugą, visada būsite pasiekiami net ir neturėdami savo mobiliojo telefono šalia.
Ką daryti išnaudojus mėnesiui suteiktą mobiliųjų duomenų kiekį?Išnaudojus mėnesiui suteiktą mobiliųjų duomenų kiekį, papildomai galite užsisakyti: 1GB už 1,5 €; 5GB už 5 €; 10GB už 9 €. Iš mobiliojo telefono siųskite SMS numeriu +37065782118 įrašę pasirinktą duomenų kiekį: „+1GBLT“, „+5GBLT“ ; „+10GBLT“. Papildomai užsakytus duomenis galėsite naudoti abiejuose įrenginiuose.
Kaip užsisakyti paslaugą „Susietas numeris“ , jeigu jau naudojuosi Teledemos planu eSIM laikrodžiui?Jeigu jau esate Teledemos klientas ir Jūsų eSIM laikrodžiui yra suteiktas vienas iš siūlomų planų, paslaugą „Susietas numeris“ galite užsisakyti susisiekus nuotoliniu būdu arba atvykus į artimiausią Teledemos saloną. Visų salonų kontaktus rasite čia.
Ar šia paslauga gali naudotis visų mobiliojo ryšio operatorių klientai?
Laikrodžiui suteiktas mokėjimo planas, naudotas iki paslaugos įjungimo, bus sustabdytas. Mokėjimo plano mėnesiniai mokesčiai nebus skaičiuojami tol, kol veiks paslauga „Susietas numeris“.Ne, paslauga „Susietas numeris“ gali naudotis tik Teledemos klientai.
Su kokiais laikrodžiais veikia paslauga „Susietas numeris“?Išmanusis laikrodis turi palaikyti eSIM technologiją ir veikti Baltijos šalių regione.
Ar paslaugą „Susietas numeris“ galima aktyvuoti eSIM Apple Watch išmaniajame laikrodyje?Ne, deja, Apple išmaniuosiuose laikrodžiuose paslauga „Susietas numeris“ nėra teikiama.
Ar paslauga „Susietas numeris“ veiks naudojantis tarptinkliniu ryšiu (angl. roaming)?Ne, deja, keliaujant už Lietuvos ribų paslauga neveiks.
Ar paslauga „Susietas numeris“ veiks, jeigu numeris, naudojamas telefone, veikia ne Teledemos tinkle?Ne, paslauga veikia tik naudojantis Teledemos tinklu.
Ar paslauga „Susietas numeris“ veiks, jeigu numeriai aktyvuoti laikrodyje ir telefone priklauso skirtingiems asmenims arba įmonėms?Ne, kad paslauga veiktų sutartis dėl abiejų numerių turi būti sudaryta to paties fizinio ar juridinio asmens.
Ar galima paskambinti iš savo telefono numerio į laikrodžio telefono numerį, kai paslauga „Susietas numeris“ yra įjungta?Taip, paskambinti iš mobiliojo telefono numerio į laikrodžio numerį ir iš laikrodžio numerio į mobiliojo telefono numerį galima.
Ar galima paskambinti į laikrodžio numerį, jei telefono numeris užimtas?Taip, paskambinti į laikrodžio numerį galima, net kai susieto mobiliojo telefono numeris užimtas.
Koks numeris rodomas, kai SMS žinutė išsiunčiama iš laikrodžio?Iš laikrodžio išsiuntus SMS žinutę, gavėjas mato laikrodžio numerį. Jei gaunamas atsakymas, SMS žinutė ateina tik į laikrodžio numerį.
Ką daryti, jei laikrodžio ir mobiliojo telefono sąsaja nebėra reikalinga?Jei susieti mobilųjį telefoną ir laikrodį nebėra aktualu, sudarytas susitarimas yra nutraukiamas, laikrodis lieka veikti kaip savarankiškas įrenginys su atskiru numeriu ir Jūsų pasirinktu planu. eSIM laikrodžiams skirtus planus galite peržiūrėti čia. Paslaugos atsisakyti galite susisiekus nuotoliniu būdu arba atvykus į artimiausią Teledemos saloną. Visų salonų kontaktus rasite čia.
- Pradedant naudotis SIM kortele
- SIM (Subscriber Identity Module - kliento identifikavimo modulis) kortelė leis Jums naudotis mobiliojo GSM tinklo paslaugomis: skambinti, siųsti trumpąsias žinutes, perduoti duomenis „Teledemos" ar bet kurio kito tinklo vartotojui.
„Teledemos" SIM kortelėje yra 250 telefono numerių ir 25 trumpųjų žinučių atmintis.
Jūsų „Teledemos" SIM kortelė yra su SIM taikomųjų įrankių komplektu SAT (SIM Application Toolkit), todėl daug patogiau naudotis kai kuriomis paslaugomis. Naudojantis SAT SIM kortele pagrindiniame telefono meniu atsiranda papildomas punktas „SIM pasaulis", kurį sudaro įrašytos į atmintį „SMS pasaulio", „SMS banko" žinučių užklausos, informacinių ir pramoginių paslaugų telefonai. Jums nebereikia atsiminti SMS užklausų reikšminių žodžių ar atskirų paslaugų telefono numerių, nes juos yra „įsiminusi" SIM kortelė.Kaip naudotis SIM kortele?
- Patikrinkite, ar gerai įdėjote SIM kortelę į telefoną,
- įjunkite telefoną,
- surinkite savo PIN kodą (PIN kodas užrašytas ant plastikinės kortelės, kurioje buvo įtvirtinta Jūsų SIM kortelė) ir spauskite OK, YES arba #,
- telefono aparatu galite naudotis, kai ryšio stiprumo indikatorius rodo nors vieną padalą,
- surinkite vietovės kodą, abonento numerį ir paspauskite ragelio pakėlimo mygtuką,
- baigę pokalbį, paspauskite ragelio padėjimo mygtuką.
PIN ir PUK kodai
Jūsų įsigyta „Teledemos" SIM kortelė įtvirtinta didesnėje plastikinėje kortelėje, ant kurios užrašyti kodai – atblokavimo kodas PUK (Personal Unblocking Key) ir tapatybės kodas PIN (Personal Identification Number). PIN kodas - keturių skaitmenų kombinacija, kurią reikia surinkti kiekvieną kartą įjungus telefono aparatą. Tai garantuoja, jog Jūsų pamesta SIM kortele negalės pasinaudoti kiti asmenys. Renkant PIN kodą leidžiama suklysti tik du kartus iš eilės. Trečią kartą klaidingai surinkus PIN kodą, SIM kortelė blokuojama. Norėdami atblokuoti kortelę, Jūs turėsite suvesti PUK kodą. Dėmesio! 10 kartų iš eilės neteisingai surinkę PUK kodą, visiškai užblokuosite savo SIM kortelę. Tokiu atveju Jūs turėsite atvykti į artimiausią „Teledemos" saloną ar atstovybę su asmens tapatybę įrodančiu dokumentu, kur bus išduotas SIM kortelės dublikatas. - Mobiliojo interneto telefone nustatymai
- 4G - tai ketvirtos kartos duomenų perdavimo mobiliuoju ryšiu technologija, kurios vidutinis greitis 4G ryšio zonoje yra apie 30 Mbits/s, o 4G+ ryšio zonoje apie 80 Mbits/s.
3G (UMTS) - tai trečios kartos mobiliojo ryšio technologija, kurios duomenų perdavimo sparta siekia 384 kbits/s.
GPRS / EDGE - paketinės duomenų perdavimo GSM tinkle technologijos versijos.Svarbu: duomenų perdavimo sparta nėra visada maksimali – ji gali kisti priklausomai nuo ryšio signalo.
Ko reikia norint pradėti naudotis 4G/4G+ internetu?
Norint pradėti naudotis sparčiuoju 4G internetu, reikia turėti: SIM kortelę, palaikančią 4G/4G+ duomenų perdavimo technologiją, kurią galite pasiimti artimiausiame “Teledemos” salone bei įrenginį, veikiantį 4G/4G+ ryšiu.
Kaip nustatyti savo telefoną duomenų perdavimui?- Išsiųskite SMS žinutę su tekstu „teledema" numeriu 1500. Per 10 minučių trumpąja žinute Jums bus atsiųsti nustatymai. Išsaugoję nustatymus savo telefone, išjunkite ir įjunkite mobilųjį telefoną. Paslaugos kaina 0,16 €.
- Jei nepavyko atsisiųsti nustatymų trumpąja žinute, galite juos įvesti rankiniu būdu.
Jei naudojatės Android operacinę sistemą palaikančiu telefonu: - Telefono meniu pasirinkite punktą GPRS (gali vadintis „Tinklo prieigos", „Prieiga prie interneto", „Prieigos taškai", „Interneto paslaugos", „Mobilūs tinklai", „Mobilieji tinklai", „Internetas", „APN", „Paketiniai duomenys")
- pasirinkite punktą „Nustatymai", „Parametrai" arba „Prieigos taškų pavadinimai“
- įveskite šią informaciją (eiliškumas gali skirtis priklausomai nuo telefono modelio):
kreipties taškas (angl APN): banga arba internet
vartotojo vardas: (palikti tuščią)
slaptažodis: (palikti tuščią)
IP adresas (angl. Proxy): 213.226.131.133
prievadas (angl. Port): 8080
namų svetainė (angl. homepage): http://www.teledema.lt - Telefono meniu pasirinkite punktą „Nustatymai“ (angl. Settings)
- Pasirinkite punktą „Mobilieji duomenys“ (ang. Mobile Data)
- Pasirinkite punktą „Mobiliųjų duomenų tinklas“ (angl. Mobile Data Network)
- Įveskite šią informaciją:
kreipties taškas (angl APN): internet
vartotojo vardas: (palikti tuščią)
slaptažodis: (palikti tuščią)
- Balso pašto nustatymai
- Paslaugą galite užsisakyti paskambinę nemokama klientų informacijos linija 117. Paslaugos mėnesinis mokestis - 0,45 €.
Kaip nukreipti skambučius į balso paštą?
Skambučių peradresavimą įjungti bei išjungti galima naudojantis mobiliojo telefono meniu. Norint įjungti paslaugą būtina nurodyti peradresavimo numerį 1511 arba +370 699 50 112 (skambinant iš „Teledemos" tinklo) arba +370 699 50 113 (skambinant iš užsienio arba kitų operatorių klientams).
Komandos, kuriomis aktyvuojamos pasirinktos peradresavimo sąlygos:Peradresavimo sąlyga Siunčiama komanda: Kai nekeliate ragelio Įjungimas: **61*69950112# ok
Išjungimas: ##61# okKai abonentas nepasiekiamas Įjungimas: **62*69950112# ok
Išjungimas: ##62# okKai telefono numeris užimtas Įjungimas: **67*69950112# ok
Išjungimas: ##67# okBesąlyginis peradresavimas Įjungimas: **21*69950112# ok
Išjungimas: ##21# ok
Pastaba: "ok" - skambučio atsiliepimo klavišas.
Kaip įrašyti asmeninį pasisveikinimą?
Užsisakius balso pašto paslaugą, galite įrašyti asmeninį pasisveikinimą:
* skambinkite 1511 (iš „Teledemos" tinklo) arba +370 699 50 113 (skambinant iš užsienio arba kitų operatorių klientams) ir, sekdami operatorės nurodymus, įrašykite pasisveikinimą.
Kaip išklausyti pranešimus?
Balso pašto sistema apie gautus pranešimus informuoja SMS žinutėmis. Išklausyti pranešimus galite dviem būdais:- Iš savo mobiliojo telefono:
- paskambinkite numeriu 1511 arba +370 699 50 111 (Lietuvoje),
- balso paštas praneš naujų pranešimų kiekį ir įjungs pagrindinį meniu,
- norėdami išklausyti, spauskite 1.
- Iš bet kurio kito telefono:
- paskambinkite numeriu +370 699 50 113,
- įveskite pašto dėžutės numerį (jis sutampa su Jūsų telefono numeriu, pvz. +370 699 87 654) ir #,
- įveskite telefono apsaugos kodą ir #,
- balso paštas praneš naujų pranešimų kiekį ir įjungs pagrindinį meniu,
- norėdami išklausyti pranešimus, spauskite 1.
Prieš kiekvieną pranešimą, balso pašto sistema perduos pranešimo siuntėjo telefono numerį, pranešimo gavimo datą ir laiką.
Balso pašto kaina užsienyje:
Užsisakius balso pašto paslaugą ir išsivežus telefoną į užsienį, esant aktyviai balso pašto paslaugai yra skaičiuojamas sujungimo mokestis ir išeinančio skambučio mokestis (pagal galiojančius tarptinklinio ryšio tarifus, net jei telefono baterijos ar SIM kortelė bus išimta iš telefono aparato ar bus įjungtas skrydžio režimas (angl. flight mode) ), išskyrus vienintelį atvejį, jei telefonas bus išjungtas (būnant ryšio zonoje), naudojant įjungimo / išjungimo (angl. on/off) mygtuką. Skambučių peradresavimas - Jūsų numeriui adresuotų skambučių nukreipimas į balso paštą arba bet kuriam Lietuvos ar kitos šalies mobiliojo ryšio abonento numeriui.
Skambučius peradresuoti galite, jei:- nekeliate ragelio,
- esate už tinklo veikimo zonos arba telefonas yra išjungtas,
- Jūsų mobilusis telefonas užimtas,
- visais atvejais.
Skambučius peradresuoti (atšaukti peradresavimą) į balso paštą galite atitinkamomis komandomis arba telefono meniu, nurodydami nukreipimo numerį +370 699 50 112. Peradresuodami skambučius neprarasite svarbios informacijos. Į balso paštą skambučiai peradresuojami nemokamai.
Kainos nurodytos su PVM.
- Iš savo mobiliojo telefono:
- Praradus SIM kortelę
- Nedelsdami skambinkite į klientų informavimo skyrių trumpuoju numeriu 117 („Teledemos" abonentams) arba +370 657 82 117 (skambinant iš užsienio arba kitų operatorių klientams) - pamestoji SIM kortelė bus išjungta ir Jūs galėsite įsigyti naują SIM kortelę su tuo pačiu numeriu.
Prarastos SIM kortelės blokavimas SMS žinute
Išsiųskite SMS žinutę su tekstu "BLOK xxxxxxxx yyyy" (xxxxxxxx - Jūsų mobiliojo telefono numeris, yyyy - Jūsų gamyklinis PIN kodas, kuris buvo perduotas kartu su SIM kortele) numeriu 8 657 82 118.
Blokuoti pamestą ar prarastą SIM kortelę galite ir „Teledemos" savitarnos svetainėje.
Pamestos ar prarastos SIM kortelės dublikatą galite įsigyti artimiausiame „Teledemos" salone.
Jei Jūsų SIM kortelė neveikia, patikrinkite:- ar įjungtas telefono aparatas (pabandykite jį išjungti ir vėl įjungti),
- ar esate GSM tinklo veikimo zonoje,
- ar SIM kortelė gerai įdėta į telefoną,
- ar baterija pakankamai įkrauta.
Jei visi aukščiau išvardinti veiksmai nepadeda, susisiekite su mumis arba atvykite į artimiausią atstovybę. - Avariniai skambučiai
- 112 - bendrasis pagalbos telefonas, kuriuo galite skambinti nelaimės atveju (bet kuriuo metu net ir be SIM kortelės) savo GSM telefonu visoje Europoje.
- Klientų informavimo numeriai
- 117 - nemokama „Teledemos" informacijos linija.
+370 657 82 117 – „Teledemos" informacijos linija, skambinant iš užsienio arba kitų operatorių klientams. Atkreipiame dėmesį, kad būnant užsienyje, trumpasis informacijos numeris 117, negalioja.
„Teledemos" salonų adresai ir kontaktiniai telefonų numeriai. - Klientų prašymų nagrinėjimo tvarka
Iškilus klausimams dėl teikiamų paslaugų, siūlome kreiptis el. paštu info@teledema.lt arba nemokama „Teledemos“ informacijos linija 117. Visada siekiame išspręsti iškilusius nesklandumus taikiai ir operatyviai, ieškome teisingo sprendimo. Jei visgi siūlomas sprendimas Jūsų netenkina, galite kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT), esančią Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, internetinis tinklapis www.vvtat.lt arba Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybą (RRT), esančią Mortos g. 14, LT-03219 Vilnius, internetinis tinklapis www.rrt.lt.
- Trumpieji numeriai
Tai numeriai, kuriems taikoma didesnė nei įprasta pagal turimą mokėjimo planą skambučio kaina, pavyzdžiui, skambinant taksi, informacinių linijų, loterijų ar kt. numeriais. Dar prieš sujungiant su trumpuoju numeriu, pateikiama informacija apie skambučio kainą. Būnant užsienyje galimybė skambinti trumpaisiais numeriais nesuteikiama. Skambučiai trumpaisiais numeriais nepatenka į suteikiamų minučių už mėnesinį mokestį skaičių.
Atsisakyti galimybės skambinti trumpaisiais numeriais galima atvykus į artimiausią Teledemos saloną arba paskambinus nemokama klientų informavimo linija 117.
Trumpųjų numerių įkainiai (sąraše gali būti pateikti ne visi faktiškai veikiantys trumpieji numeriai):
Pagalbos numeriai
112 Bendrasis pagalbos centras (numeris veikia ir užsienyje, ir Lietuvoje) Nemokamas 116111 Bendra vaikų pagalbos linija Nemokamas 1808 Informacijos linija apie Koronavirusą; Konsultacija Ukrainos karo pabėgėliams Nemokamas 1809 Psichologinės pagalbos linija Koronaviruso metu Nemokamas 1824 Konsultacinė linija verslui Koronaviruso metu Nemokamas Maistas į namus
1315 Vilnius, Kaunas Pizza Jazz užsakymo numeris 0,14 €/min 1315 Panevėžys, „Kakadu” picerijos užsakymo numeris 0,14 €/min Taksi paslaugos
19991 Bolt informacinis numeris 0,12 €/min 1313 Vilnius, UAB „Lietuvos taksi paslaugos“ 0,29 € skambutis 1366 Vilnius, UAB „Lietuvos taksi paslaugos“ 0,29 € skambutis 1818 Vilnius, UAB „Taxilita" 0,12 €/min 1411 Vilnius, UAB „Lietuvos taksi paslaugos“ 0,29 € skambutis 1424 Vilnius, UAB „Dallis“ 0,58 €/min 1445 Vilnius,UAB „Regand kompani“ 0,29 € skambutis 1449 Vilnius, UAB „Taksodromas“ 0,29 €/min 1800 Vilnius, UAB „Lietuvos taksi paslaugos“ 0,12 €/min 1833 Vilnius, UAB „Taxilita“ 0,12 €/min 1844 Vilnius, UAB „Lietuvos taksi paslaugos“ 0,12 €/min 1866 Vilnius, UAB „Lietuvos taksi paslaugos“ 0,12 €/min 1444 Kaunas, UAB „Žaibiškas greitis“ 0,29 € skambutis 1474 Kaunas, UAB „Eurotaksi paslaugos ir Ko“ 0,14 €/min 1455 Klaipėda, UAB „Taksoma“ 0,29 € skambutis 1453 Šiauliai, UAB „Deigrė“ 0,29 € skambutis 1456 Šiauliai, UAB „Deigrė“ 0,29 € skambutis 1445 Panevėžys UAB „Sezamo“ 0,29 € skambutis 1441 Jonava, IĮ „Eisinta“ 0,29 € skambutis Pagalba kelyje
1414 UAB „Sauda“ taksi iškvietimas ir techninė pagalba kelyje 0,58 €/min 1810 UAB „Falck Lietuva“ techninė pagalba kelyje 0,58 €/min 1888 UAB „Euro Asista“ techninė pagalba kelyje 0,12 €/min Informacija
19900 Cgates paslaugos 0,12 €/min 1889 UAB „Vilniaus vandenys“ 0,12 €/min 1588 UAB „Infomedia“ 0,12 €/min 1616 UAB „Roventa“ nuo 0,12 €/SMS 1664 Vilniaus miesto savivaldybės administracija 0,12€/min 1802 AB „Energijos skirstymo operatorius” (ESO) Klientų aptarnavimas 0,12 €/min 1804 AB „Energijos skirstymo operatorius” (ESO) Dujų avarinė Tarnyba Nemokamas 1806 UAB „EMP recycling“ informacija 0,12 €/min 1816 Telia 0,12 €/min 1817 Telia 0,12 €/min ir SMS 1852 AB „Energijos skirstymo operatorius” (ESO) Elektros gedimų registravimas Nemokamas 1868 UAB „Kavamedia“ 0,12 €/min 1877 UAB Circle K Lietuva 0,12 €/min ir SMS 1882 Valstybinė mokesčių informacija 0,12 €/min 1883 SODRA 0,12 €/SMS 1885 UAB Tele2 0,12 €/min Bankai
1633 AB Swedbank informacija: verslo klientų konsultacijos 0,12 €/min ir SMS 1884 AB Swedbank informacija: privačių klientų konsultacijos 0,12 €/min Saugos tarnybos
1646 UAB „Ekskomisarų biuras“ 0,12 €/min 1691 UAB „G4S“ saugos tarnyba 0,12 €/min 1858 UAB „Argus” saugos tarnyba 0,12 €/min Draudimas
1620 UAB „If draudimas” paslaugos 0,12 €/min 1626 ADB „Gjensidige” draudimo klientų informacija 0,12 €/min 1819 UABDBB „Balto Link” klientų aptarnavimas 0,12 €/min 1828 AB „Lietuvos draudimas” 0,12 €/min 1887 ADB „Ergo Lietuva” klientų aptarnavimo numeris 0,12 €/min Parama/Labdara
1343 Paramos/labdaros projektai 3 € skambutis ir SMS 1402 Paramos/labdaros projektai 3 € skambutis ir SMS 1404 Paramos/labdaros projektai 3 € skambutis ir SMS 1405 Paramos/labdaros projektai 2 € skambutis ir SMS 1406 Paramos/labdaros projektai 2 € skambutis ir SMS 1407 Paramos/labdaros projektai 3 € skambutis ir SMS 1416 Paramos/labdaros projektai 5 € skambutis ir SMS 1417 Paramos/labdaros projektai 2 € skambutis ir SMS 1418 Paramos/labdaros projektai 3 € skambutis ir SMS 1419 Paramos/labdaros projektai 2 € skambutis ir SMS 1490 Paramos/labdaros projektai 3 € skambutis ir SMS 1482 Paramos/labdaros projektai 5 € skambutis ir SMS 1890 Paramos/labdaros projektai 1 € skambutis ir SMS 1891 Paramos/labdaros projektai 3 € skambutis ir SMS 1892 Paramos/labdaros projektai 5 € skambutis ir SMS 1471 Paramos/labdaros projektai 2 € skambutis; nuo 5 €/SMS Kitos paslaugos
1300 UAB „Bitė Lietuva“ paslauga „Kalėdų Senelio linija“ 0,14 €/min 1312 UAB „Vestekspress“ informacijos linija 0,12 €/min 1321 Netsmart (Laika Mobile Connectivity Oy) pramoginės paslaugos nuo 0,12 €/SMS 1323 UAB „Forticom“ pramoginės paslaugos nuo 0,12 €/SMS 1326 Netsmart (Laika Mobile Connectivity Oy) pramoginės paslaugos nuo 0,29 €/SMS 1327 UAB „Forticom“ pramoginės paslaugos nuo 0,12 €/SMS 1328 Netsmart (Laika Mobile Connectivity Oy) pramoginės paslaugos nuo 0,12 €/SMS 1336 Netsmart (Laika Mobile Connectivity Oy) pramoginės paslaugos nuo 0,12 €/SMS 1337 MobiGW OU pramoginės paslaugos nuo 0,12 €/SMS 1355 UAB „Grinda“ Vilniaus miesto kelių priežiūros ir eksploatavimo įmonė 0,12 €/min 1377 UAB „Idėjų namai“ paslauga „Laisvalaikio linija“ 0,58 €/min 1378 Link Mobility SIA nuo 0,12 €/SMS 1388 UAB „Norby Telecom“ paslaugos 0,12 €/min 1389 J.Jankevičiaus firmos „Kauno alėja“ paslauga „Vilniaus turistų gidas“ 0,29 €/min 1398 UAB „Paysera LT“ paslaugos nuo 0,12 €/SMS 1479 MobiGW OU pramoginės paslaugos nuo 0,12 €/SMS 1604 UAB „TCG Telecom” projektai 0,58 €/min; nuo 0,12 €/SMS 1869 Home 3 0,04 €/min; nuo 0,29 €/SMS 1615 UAB „Dignet LTU“ paslaugų užsakymo numeris nuo 0,12 €/SMS 1624 Netsmart (Laika Mobile Connectivity Oy) pramoginės paslaugos nuo 0,12 €/SMS 1643 UAB „Kurtu“ paslaugos 0,18 €/SMS 1649 UAB „TCG Telecom” projektai 0,29 €/min; nuo 0,12 €/SMS 1654 UAB „Verozona“ pramoginės paslaugos nuo 0,12 €/SMS 1669 UAB „TCG Telecom” projektai 0,29 €/min; nuo 0,12 €/SMS 1670 UAB „TCG Telecom” projektai 0,58 €/min; nuo 0,12 €/SMS 1671 UAB „TCG Telecom” projektai 0,29 €/min; nuo 0,12 €/SMS 1673 UAB „TCG Telecom” projektai 0,29 €/min; nuo 0,12 €/SMS 1679 UAB „Verozona“ pramoginės paslaugos nuo 0,12 €/SMS 1685 Link Mobility SIA nuo 0,12 €/SMS 1850 UAB „GRIFS AG“ paslaugos 0,12 €/min 1851 UAB „General Financing“ paslaugos 0,12 €/min 1862 UAB „Moment Credit“ informacinis numeris 0,12 €/min 1394 SIA CDR nuo 0,12 €/SMS Skambučiams ir žinutėms trumpaisiais numeriais, nenurodytais aukščiau esančioje lentelėje, taikomi standartiniai tarifai: 0,12 €/min ir 0,12 €/SMS. Skambučiai ir SMS žinutės trumpaisiais numeriais nėra įtraukiami į minimalų mokėjimo už paslaugas mokestį. Rekomenduojame prieš skambinant ar siunčiant žinutę trumpuoju numeriu pasitikrinti kainą paslaugų teikėjų interneto svetainėse arba paskambinus nemokama Teledemos klientų informavimo linija 117.
Pridėtinės vertės paslaugų naudojimasTeledema suteikia galimybę naudotis trečiųjų šalių teikiamomis pridėtinės vertės paslaugomis, kurios yra teikiamos mobiliuoju internetu, programėlėmis, trumpaisiais numeriais, mokėjimus už šias paslaugas įtraukiant į Jūsų sąskaitą už Teledemos suteiktas paslaugas. Prieš pradedant naudotis šiomis paslaugomis, rekomenduojame susipažinti su paslaugų naudojimo sąlygomis, taisyklėmis ir įkainiais; nepradėti naudotis paslaugomis, jeigu jų teikimo sąlygos nėra aiškios; atitinkamai reaguoti, jeigu naršant internete siūloma atnaujinti ar papildyti naudojamo įrenginio apsaugos programas ir pan.
Daugiau teisingos informacijos apie teikiamas paslaugas sužinosite kreipdamiesi į paslaugos teikėją arba paskambinus nemokama Teledemos klientų informavimo linija 117.
Pagalba
- DUK apie prefikso keitimą
- DUK apie eSIM
- DUK apie išmaniuosius eSIM laikrodžius
- DUK apie eSIM paslaugą „Susietas numeris“
- Pradedant naudotis SIM kortele
- Mobiliojo interneto telefone nustatymai
- Balso pašto nustatymai
- Praradus SIM kortelę
- Avariniai skambučiai
- Klientų informavimo numeriai
- Klientų prašymų nagrinėjimo tvarka
- Trumpieji numeriai