- Virtuali stotelė
Išmanus skambučių valdymas mobiliajame ryšyje. Už 5,45 €/mėn. su PVM aktyvuojamas automatinis balso meniu, skambučių nukreipimas pagal darbo laiką bei informavimas apie praleistą skambutį el. paštu. Paslaugos kaina nurodyta vienam numeriui. Paslauga veikia Lietuvos teritorijoje.
- Papildomos virtualios stotelės funkcijos
-
Kodėl verta rinktis?Pasirinkus papildomą paslaugą sukuriamas sprendimas, padedantis Jūsų verslui tobulėti. Automatinis balso meniu, detalios skambučių ataskaitos, skambučių nukreipimas pagal darbo laiką – viskas pasiekiama mobiliuoju telefonu. Tai galimybė lengviau valdyti laiko resursus bei ryšį su klientais.
Virtualios stotelės privalumai
- Efektyvus būdas atsakyti į visus svarbius verslo skambučius
- Patogus skambučių valdymas per asmeninį ar verslo numerį
- Galima lanksti integracija į įmonės CRM valdymo sistemas
- Visos stotelės galimybės pasiekiamos mobiliuoju telefonu
Kam naudinga virtuali stotelė?- Individualiai dirbantiems specialistams
- Įmonėms, kurioms aptarnaujant klientus svarbus mobilumas
- Nekilnojamo turto agentams, notarams, advokatams, medikams ir kitiems specialistams.
Kaip veikia?Skambučių valdymo sprendimas ieškomas individualiai kiekvienam klientui. Pagal verslo poreikius sukuriamas automatinis balso meniu (IVR), parenkamas tinkamiausias skambučių valdymo būdas, pokalbius nukreipiant per asmeninį ir/ar verslo numerius. Skambučių srautas nukreipiamas ir skirstomas pagal nurodytą darbo laiką, priskirtą vadybininką, šalies kodą ar kitus pageidaujamus kriterijus. Sukuriama skambučių registravimo, pokalbių įrašų, statistikų ir ataskaitų saugojimo ir perdavimo sistema.
Naudinga paslauga verslui, nepriklausomai nuo dydžio ar veiklos srities!
- Balso pašto nustatymai
- Paslaugą galite užsisakyti paskambinę nemokama klientų informacijos linija 117. Paslaugos mėnesinis mokestis 0,45 €.
Kaip nukreipti skambučius į balso paštą?
Skambučių peradresavimą įjungti bei išjungti galima naudojantis mobiliojo telefono meniu. Norint įjungti paslaugą būtina nurodyti peradresavimo numerį 1511 arba +370 699 50 112 (skambinant iš „Teledemos" tinklo) arba +370 699 50 113 (skambinant iš užsienio arba kitų operatorių klientams).
Komandos, kuriomis aktyvuojamos pasirinktos peradresavimo sąlygos:Peradresavimo sąlyga: Siunčiama komanda: Kai nekeliate ragelio Įjungimas: **61*69950112# ok
Išjungimas: ##61# okKai abonentas nepasiekiamas Įjungimas: **62*69950112# ok
Išjungimas: ##62# okKai telefono numeris užimtas Įjungimas: **67*69950112# ok
Išjungimas: ##67# okBesąlyginis peradresavimas Įjungimas: **21*69950112# ok
Išjungimas: ##21# ok
Pastaba: "ok" - skambučio atsiliepimo klavišas.
Kaip įrašyti asmeninį pasisveikinimą?
Užsisakius balso pašto paslaugą, galite įrašyti asmeninį pasisveikinimą:
* skambinkite 1511 (iš „Teledemos" tinklo) arba +370 699 50 113 (skambinant iš užsienio arba kitų operatorių klientams) ir sekdami operatorės nurodymus, įrašykite pasisveikinimą.
Kaip išklausyti pranešimus?
Balso pašto sistema apie gautus pranešimus informuoja SMS žinutėmis. Išklausyti pranešimus galite dviem būdais:- Iš savo mobiliojo telefono:
- paskambinkite numeriu 1511 arba +370 699 50 111 (Lietuvoje), kaina 14 ct/min.
- balso paštas praneš naujų pranešimų kiekį ir įjungs pagrindinį meniu,
- norėdami išklausyti, spauskite 1.
- Iš bet kurio kito telefono:
- paskambinkite numeriu +370 699 50 113,
- įveskite pašto dėžutės numerį (jis sutampa su Jūsų telefono numeriu, pvz. +370 699 87 654) ir #,
- suveskite slaptažodį* ir #,
- balso paštas praneš naujų pranešimų kiekį ir įjungs pagrindinį meniu,
- norėdami išklausyti pranešimus, spauskite 1.
Prieš kiekvieną pranešimą, balso pašto sistema perduos pranešimo siuntėjo telefono numerį, pranešimo gavimo datą ir laiką.*Slaptažodis – tai Jūsų balso pašto dėžutės raktas. Jei slaptažodis nėra naudojamas, Jūsų pašto dėžutė nebus apsaugota. Kiekvienai naujai pašto dėžutei priskiriamas slaptažodis 1234. Norėdami jį pakeisti:
- paskambinkite numeriu 1511 arba 869960111,
- įveskite seną slaptažodį (1234, jei kuriatės naują),
- pagrindiniame meniu pasirinkite slaptažodžio keitimo funkciją;
- surinkite naują slaptažodį: xxxxxx ir paspauskite # (ne daugiau kaip iš 6 ženklų).
Pastaba: vietoj slaptažodžio surinkus tik #, slaptažodis bus panaikintas.
Jei pamiršote slaptažodį, kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių 117.
Balso pašto kaina užsienyje:
Užsisakius balso pašto paslaugą ir išsivežus telefoną į užsienį, esant aktyviai balso pašto paslaugai yra skaičiuojamas sujungimo mokestis ir išeinančio skambučio mokestis (pagal galiojančius tarptinklinio ryšio tarifus, net jei telefono baterijos ar SIM kortelė bus išimta iš telefono aparato ar bus įjungtas skrydžio režimas (angl. flight mode) ), išskyrus vienintelį atvejį, jei telefonas bus išjungtas (būnant ryšio zonoje), naudojant įjungimo / išjungimo (angl. on/off) mygtuką. Skambučių peradresavimas - Jūsų numeriui adresuotų skambučių nukreipimas į balso paštą arba bet kuriam Lietuvos ar kitos šalies mobiliojo ryšio abonento numeriui.
Skambučius peradresuoti galite, jei:- nekeliate ragelio,
- esate už tinklo veikimo zonos arba telefonas yra išjungtas,
- Jūsų mobilusis telefonas užimtas,
- visais atvejais.
Skambučius peradresuoti (atšaukti peradresavimą) į balso paštą galite atitinkamomis komandomis arba telefono meniu, nurodydami nukreipimo numerį +370 699 50 112. Peradresuodami skambučius neprarasite svarbios informacijos. Į balso paštą skambučiai peradresuojami nemokamai.
Jei norite sužinoti, ar veikia skambučio peradresavimo funkcija, rinkite: # NN # ok. NN - „Skambučio peradresavimo kategorijos" - 61, 62, 67, 21.
Kai norite panaikinti visus peradresavimo atvejus, rinkite: # # 002 # ok. Pastaba: ok - ragelio pakėlimo mygtukas.
Kainos nurodytos su PVM. - Iš savo mobiliojo telefono:
- Skambučių blokavimas
- Skambučių blokavimo paslauga leidžia:
- sulaikyti visus Jums adresuotus skambučius,
- blokuoti skambučius iš Jūsų telefono aparato,
- blokuoti tarptautinius skambučius,
- blokuoti tarptautinius skambučius, esant kitoje šalyje.
Skambučių blokavimo paslauga nemokama.
Jei norite sulaikyti visus Jums adresuotus skambučius:
* blokavimo įjungimas: * 35 * blokavimo kodas # ok. Blokavimo išjungimas: # 35 * blokavimo kodas # ok.
Jei norite blokuoti skambučius iš savo telefono aparato:
* blokavimo įjungimas: * 33 * blokavimo kodas # ok. Blokavimo išjungimas: # 33 * blokavimo kodas # ok.
Jei norite blokuoti skambučius tarptautiniais numeriais:
* blokavimo įjungimas: * 331 * blokavimo kodas # ok. Blokavimo išjungimas: # 331 * blokavimo kodas # ok.
Jei norite blokuoti tarptautinius skambučius, būdami kitoje šalyje:
* blokavimo įjungimas: * 332 * blokavimo kodas # ok. Blokavimo išjungimas: # 332 * blokavimo kodas # ok.
Jei norite sužinoti, ar veikia skambučių blokavimo paslauga:
* surinkite kodą * # NN(N) # ok. Pastaba: NN(N) - paslaugos „Skambučių blokavimas" kategorijos - 35, 33, 331, 332.
Jei norite panaikinti visus skambučių blokavimo atvejus:
* surinkite # 330 * blokavimo kodas # ok.
Standartinis blokavimo kodas yra 0000. Jį galite pakeisti naudodamiesi telefono meniu arba rinkdami: * * 03 * 330 * senas kodas * naujas kodas * naujas kodas # ok.
Pastaba: ok - OK, YES arba ragelio pakėlimo mygtukas.
Jei nežinote SIM kortelės blokavimo (gamyklinio PIN) kodo:
* kortelės gamyklinis PIN kodas gali būti reikalingas, norint užblokuoti skambučius iš telefono aparato. Jūs galite sužinoti savo SIM kortelės gamyklinį PIN kodą, siųsdami SMS žinutę numeriu +370 657 82 118 su tekstu "PIN". - Paslauga „Skambučių registras”
- "Skambučių registras" – paslauga, registruojanti abonentams skirtus skambučius tada, kai jų mobilusis telefonas yra išjungtas arba už ryšio zonos ribų.
Privalumai:
- abonentai yra informuojami SMS žinute apie visus skambučius, kuriuos jie praleido, kol telefonas buvo išjungtas arba buvo už ryšio zonos ribų;
- pranešama apie 10 paskutinių praleistų skirtingų numerių;
- nereikia papildomai skambinti į savo balso pašto dėžutę, norint sužinoti informaciją apie praleistus skambučius bei išklausyti paliktų pranešimų;
- SMS žinutės tekste pateikta informacija: kas, kada ir kiek kartų Jums skambino;
- galima pasirinkti kalbą – lietuvių arba anglų;
- gavus informuojančią SMS žinutę ir pasinaudojus telefono aparato funkcijomis, galima net nerenkant abonento numerio jam greitai paskambinti (priklauso nuo naudojamo telefono aparato galimybių).
Kaip veikia paslauga
Jei paslauga yra įjungta, visi skambučiai, skirti tam abonentui, kol jis nepasiekiamas (telefonas išjungtas arba už ryšio zonos ribų) yra registruojami. Kai tik abonentas tampa pasiekiamas (įsijungia telefono aparatą ar sugrįžta į ryšio zoną), gauna SMS žinutę, kuri informuoja apie tai, kas, kada ir kiek kartų jam skambino, kol buvo nepasiekiamas.
Jei tas pats abonentas bandė skambinti keletą kartų, yra rodomas paskutinio skambučio laikas. Skliausteliuose nurodoma, kiek kartų tas pats abonentas skambino. Jei abonentas praleido daug skambučių ir informacija apie juos netelpa vienoje SMS žinutėje, siunčiamos 2 žinutės. Iš viso SMS žinutėmis informuojama apie 10 paskutinių skirtingų numerių, iš kurių buvo skambinta, kol abonentas buvo nepasiekiamas.
Paskambinus abonentui, kuris įsijungęs "Skambučių registro" paslaugą, vietoj standartinio įrašo: "Šiuo metu su abonentu nėra galimybės susisiekti. Prašome pabandyti vėliau." girdima – "Šiuo metu su abonentu nėra galimybės susisiekti. Apie šį skambutį abonentas bus informuotas trumpąja žinute iš karto, kai tik bus pasiekiamas".
Užsisakius paslaugą „Skambučių registras", skambinant ekrane atsiranda užrašas, informuojantis apie skambučių peradresavimą. Tai reiškia, kad tuo metu, kai Jūsų telefonas išjungtas arba yra už ryšio zonos ribų, Jums skirti skambučiai yra nukreipiami į „Skambučių registro" numerį.
Paslauga užsakoma: nusiuntus SMS žinutę su tekstu "+SR" numeriu 1500.
Paslaugos atsisakoma: nusiuntus SMS žinutę su tekstu "-SR" numeriu 1500.
Paslauga nemokama.